sweetsisters

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Dålig uppdatering!

Av Signe-Sofia - 29 juni 2010 18:16

Hejsan bloggen!

Förlåt för riktigt dålig uppdatering.

Nu sitter jag hemma hos Signe och vi ska snart grilla. :)

Idag har vi vart och badat.

Jätteskönt var det!

Så himla varmt ute nu ju.

Imorgon fyller Signe år.

Ni får se till att gratta henne då. ;)

Idag har vi också kollat lite på film och så.

Signe har visat mig alla sina fina kläder hon köpt i New York.

Avis. :(

Men jag har fått en tröja av henne ju.

En " I (L) NEW YORK" tröja.

Imorgon ska jag fira Signe på dagen.

Vi skulle vilja gå på Eclipse men det är säkert helt utsålt tyvärr. :(

Sen lite senare åker jag hem till Rebecka.

Ska sova hos henne då.

Det blir nog inte jättebra uppdate då.

Snart kommer Pompe hem, Signes hund. :)

Men vi hörs lite senare.

PUSS

Sofia & Signe

  

En bild på Pompe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Signe-Sofia - 16 oktober 2010 10:08

Hejsan bloggen! Nu var det verkligen längesen någon av oss bloggat. Men vi tappade väl blogglusten.. Egentligen var det tänkt att vi skulle börja blogga när vi börjat skolan men det blev inte av. ;p Men vi kanske skriver lite inlägg då & då när vi ...

Av Signe-Sofia - 4 juli 2010 10:28

Hellu bloggen! Nu ber vi verkligen om ursäkt för riktigt dålig uppdatering IGEN. Men nu när det är sommar och så fint väder vill vi inte sitta vid datorn så mycket. Men det kommer nog ändå upp lite inlägg då och då. :) Igår var jag, Signe och...

Av Signe-Sofia - 1 juli 2010 21:46

Hejsan bloggen! Förlåt för riktigt dålig uppdatering. Men igår skulle jag iaf fira Signe. Anna kom dit också. Signe fick sin present av mej och Anna. Hon gillade den men den var lite för liten. :P Sen var vi ute lite sen gick vi o bada. ...

Av Signe-Sofia - 30 juni 2010 09:15


Godmorgon bloggen! Nu har jag och Signe precis vaknat. :) Signe har fått presenter eftersom att hon fyller ju år idag. Hon berättar nog om dom sen. Idag ska jag fira Signe på dagen, hon ska få sin present. Sen ska jag till Rebecka och sova ...

Av Signe-Sofia - 28 juni 2010 18:58

Hejsan bloggen! Nu är Signe hemma igen! Har saknat henne. Hon kommer nog inte blogga idag. Man måste ju packa upp och sånt. Men imorgon blir det nog bloggning. ;) Förresten har våra besökare gått ner. :( Hoppas de bättrar sig. Ska gå in...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards